Isnin, 9 Januari 2017

101 impian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ingt lagi tak... kisah imkk yang banyak megubah hidup! hati. perasaan. jiwa.semua lah!!

balik dari imkk baru nak buat 101 impian
cikgu kata buat! jadi buat lah! Percaya! - setiap kata2. perbuatan . percakapan adalah DOA!
INGT TUUUU...!

101 IMPIAN !

1.
  1. Nak travel & Shopping & menikmati makanan lima Negara bali,indonesi, china,bandung,paris,
  2. umrah bersama ayah , mak. suami ,& anak2
  3. Range Rover Sport warna Putih
  4. rumah teres 1 tingkat
  5.  rumah banglo 1 tingkat 
  6.  swimming poll
  7. 1 unit lexus port dickson
  8. 1 unit apartment cameron higland
  9. Memiliki empayar perniagaan yaang menjadi sebutan
  10. Memiliki kereta BMW 7 series berwarna hitam dengan nombor plat 85
  11. Memiliki rumah agam yang besar, mempunyai 10 bilik dan juga swimming pool dewasa dan swimming pool kanak-kanak, jacuzi, gimnasium
  12. Memberi bonus setiap 6 bulan sekali kepada pekerja 
  13. Memiliki perniagaan stesen minyak petronas 
  14. memberikan Rawatan spa sebulan sekali sesi keluarga
  15. memberikan kurma setiap dibulan ramadhan 
  16. Mencapai status kebebasan kewangan pada 31 Disember 2017.
  17.  Dapat mengamalkan 1000 kali selawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W setiap hari 
  18. dapat pergi butik lv dah shopping tanpa lihat harga
  19. bercuti di pulau2 sereta malaysia
  20. bercuti di pulau2 luar negara
  21. hadir ke semua kelas DAO
  22. memiliki P.A., marketing assistant, payroll assistant, accounting assistant & driver peribadi
  23.  memiliki staff yg reliable & honest & loyal yg blh bersama2 memahami aspirasi perniagaan yg sdg diusahakan ini!
  24. menjadikan perniagaan spa ini sbg tampat meraih rezeki yg halal dan diberkatiNya utk diri sendiri & staff!
  25.  Ingin menaja program2 ilmiah berkaitan Muslimah di media awam!
  26. menjadi ikon usahawan Muslimah berjaya seperti Rozita Ibrahim
  27. hantar anak2 belajar di luar negara e.g. Mesir, Jordan, Madinah, UK, US or Australia!
  28. menyediakan dana pendidikan & kesihatan & tabungan yg secukupnya utk anak2!
  29. shopping segala kegemaran anak2, menyediakan prasarana terbaik utk anak2 membesar – belajar berenang, memanah, sukan berkuda, home tuition, mengaji & bahasa Arab/Mandarin/
  30. membawa anak2 bercuti ke luar negara!
  31.  belajar secara formal kursus2 masakan, baking etc sbb suami suka makan!
  32. Membiayai Ibu Bapa Untuk Menunaikan Haji 
  33. Membiayai Ibu Bapa Dan Adik-Beradik Untuk Menunaikan Umrah
  34. Memberi Pakaian Untuk Hari Raya Aidulfitri KEPADA ANAK2 YATIM
  35. t berselawat 1001x, beristiqfar 101x dan berzikir ( Ya Razzaq, Ya Fattah, Ya
    Murqni 313x ) setiap hari
  36. entiasa bersedekah di masjid, pelajar-pelajar tahfiz, anak-anak yatim, fakir miskin, ibu-ibu tunggal dan orang tua di rumah kebajikan
  37.  memberi zakat yang terbanyak di perak
  38. mempunyai perniagaan spa all in 1 yang berkonsep moden
  39. pelabur porperty yang untung dan berjaya
  40. melancong ke Itali bersama keluarga pada Januari 2018
  41. melancong ke Perth bersama keluarga November 2018
  42. melancong ke Japan bersama keluarga April 2018
  43. memiliki kereta Audi dengan mudah, cepat tanpa hutang
  44. sederkahkan al-fatihah tiap-tiap hari untuk orang tua
  45. mempunyai pembantu rumah 2 org yang baik, bersolat, amanah untuk memudahkan orang tua
  46. mempunyai pekerja-pekerja yang bersolat, yatim, jujur, amanah, senyum dan bertanggungjawab
  47. menjadi seorang trainer yang berjaya dengan kepakaran yang kami ada
  48. setiap tahun di bulan Ramadhan akan berkongsi rezeki dengan orang ramai dengan memberi makanan di masjid
  49. akan melancong dengan kapal cruise bersama keluarga
  50. sentiasa luangkan masa dengan pelbagai aktiviti untuk anak-anak kami
  51.  hubungan silaturahim di antara keluarga sentiasa baik, bekerjsama dan bantu menbantu
  52. dapat mengelak dan memiliki ketahanan yang kuat untuk tidak melayan biawak-biawak disekeliling
  53. menyumbang bantuan untuk orang-orang tua yang ditinggalkan oleh anak-anak di rumah kebajikan
  54. menyumbang bantuan ke palestin, gaza dan lain-lain untuk membantu saudara islam di sana 
  55. Saya dapat membeli rumah di area  ,Putra height pada  
  56. saya dapat belajar berenang one to one 
  57. saya akan memebeli lot 10 buah kedai sederet di teluk intan perak
  58. Saya akan bawa agen-agen saya untuk jadi kaya seperti saya.
  59. Saya berjaya membuka 5 CAWANGAN rawatan resdung tanpa asap
  60. saya akan lantik agent  3 agent di setiap negeri
  61. saya akkan beri reward setiap 3 bulan kepada agent
  62. saya akan membuka spa rawatan resdung berkonsepkan keluarga 
  63. saya akan mengerjakan Ibadah Umrah pada 10 malam terakhir bulan Ramadan di Masjidi Haram Mekah setiap tahun.
  64. saya membeli setiap satu rumah teres semi D setiap satu untuk anak-anak
  65. saya menunaikan Solat Sunat Duha setiap pagi dan Solat Sunat Tahajjud, Hajat & Taubat setiap sepertiga malam
  66. Saya Berjaya mencapai SALES RM1 juta sebulan dan meningkat setiap bulan.
  67. Saya berjaya membayar CUKAI Perniagaan & Pendapatan
  68. saya Dapat sedekahkan surah Al-Fatihah kepada emak dan ayah setiap hari
  69. saya Dapat memiliki aura positif yang dapat menarik kekayaan, kesihatan dan kebahagiaan setiap hari bermula hari ini
  70. saya  Dapat menguruskan masa dengan sangat efektif
  71. saya dapat bebas masa 
  72. saya Berjaya menikmati hidup yang lebih bermakna dan sentiasa bertenaga
  73. saya Berjaya melakukan apa saja yang saya mahukan dalam hidup tanpa perlu meminta kebenaran daripada orang lain kecuali suami
  74. saya Berjaya meluangkan masa melakukan aktiviti-aktiviti menyeronokkan dengan keluarga
  75. saya Berjaya melancong ke Korea bersama suami
  76. saya Berjaya membina sebuah masjid
  77. Berjaya membina sebuah tahfiz
  78. saya memeliki 
  79. Satu bilik khas yang tersedia home teater seperti didalam panggung wayang
  80. saya ada Bilik tidur yang sangat mewah.bertemakan royal dan hotel
  81. saya mempunyai Dapur yang besar,mewah dan canggih.
  82. saya memiliki jakuzi private bertemakan bali
  83. saya mempunyai kolam renang 
  84. saya mempunyai rumah agam yg di lengkapi pegawal keselematan
  85. saya mempunyai mini taman berseta kolam air terjun
  86. saya dapat Set make up berjenama MAC.bobbi brown.naked original
  87. saya mempunyai set bilik makeup 
  88. saya mempunyai set almari baju saiz bilik utama
  89. Himpunan koleksi kasut berjenama tersusun lebih 100 pasang.
  90. saya Fasih berbahasa english.
  91. .saya akan ada ustzah personal utk megajar  membaca ayat-ayat suci AL-QURAN dengan betul.
  92. Memiliki Rumah sekurang-kurangnya 10 buah dalam sama kurang dari 10 tahun.
  93. saya akan belajar  Scuba dan menyelam.
  94. Belayar di atas kapal mewah setiap bulan.
  95. mempunyai Himpunan koleksi cermin mata hitam yang terkini berjenama.
  96. mempunyai Set penjagaan SK2. 
  97. Himpunan koleksi pakaian yang banyak,cantik dan berjenama.
  98. mempunyai billbord 60pcs di highway
  99. mempunyai product jenama sendiri
  100. mempunyai PA yg jujur dan amanah dan tidak tinggal solat
  101. bebas hutang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan